نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

نازنین زهرا

روستای باصفای استاد

1391/5/20 7:35
نویسنده : ماما و بابا
2,038 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازامتحانهاخیلی هر یه تامون خسته شده بودیم مخصوصا که نازی مامان یه مدتی مریض شده بود وازلحاظ روحی خسته بودیم قراربود بعدازامتحانات بریم شمال اما بدلیل نظرات دوستان و همکارهای دکتر بابا که  گفتند نازنین زهرا گرمازده میشه کنسل کردیم بالاخره سرگرفت وواسه دوروزی رفتیم روستای اجدادی که در 200کیلومتری غرب مشهد (10کیلومتری شهرفاروج)میباشد رفتیم. من خیلی استاد رو دوست دارم وخاطرات زیبایی از کودکیم دراونجاسپری کردم حیف که مامان بزرگ وبابابزرگم که اونجابرای ییلاقات ساکن بودند فوت شدند وگرنه با حضوراونها استادصفای دیگری داشت.(روحشون شاد)روستای استاد دست کمی از شمال نداره هرکسی واسه اولین باراونجا میره عاشقش میشه .چون پدر شوهری اقدام به ویلا سازی اونجاکردند بهانه ما برای رفتن به اونجا جور شد واسه خسته نباشید گفتن البته بابای خودم چند سال پیش اونجا ویلا ساختن و خونه واسه سکونت بود.استاد باغهای خیلی باصفایی داره که کنارهم قرارگرفتند و رودخانه وسط دو باغ قرارگرفته (استاد شبیه طرقبه است)

بیاین باهم ادامه مطلب بازم هست

اینم عکسای قشنگ از روستای تاریخی استاد

 

البته این عکسا اواخرفروردین که رفته بودیم واسه همین رودخانه زلالنیست بخاطر فصل و سیلهای کوچک آمده

اینم رودخانه ی زلال وزیبا که نازی خانم با حسام و حماد وبابایی و دایی جواد (دایی خودم )آب بازی میکنند البته این عکسای روز دومه عکسای روز اول در پست دیگه میزارم من و زندایی پریسا هم تو باغ مشغول صحبت و چای بودیم جای همتون خالی

اینجا خانمی میخوادشناکنه همش میرفت جاهای عمیق و خلاف جهت آب راه میرفت و هی میافتادتو آب

نازنین زهرا ، بزرگه حسامه،کوچیکه حماد

حمادی از اول لخت اومده تو آب دامادماروببین دامادهم دامادهای قدیم

دایی بنده خدا با اون هیکل اسیر دوتا فسقلی بود

چه عجب دامادی حیا کردی ما که اینقدر سانسورکردیم خسته شدیم    خواب تشویق

اا الکی ذوق زدیم  اوه نگران

 

اینم شیرین کاریهای حسام الدین   بغل

 

 

پسندها (2)

نظرات (25)

بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:21
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .
مهدي
21 مرداد 91 4:08
سلام آبجي
شب قدر واسه نازنين زهرا وشما دعاكردم


مرسي داداش گلم
مامان گلی
21 مرداد 91 11:53
سلام عزیزم چه دخترنازنینی دلم میخواد لپاشو گاز بگیرم.خیلی هم از اشناییت خوشحال شدم عزیزم منم لینکت کردم. دختر نازنینمو ببوس.
مامان نازنین زهرا
22 مرداد 91 13:19
سلام خاله!منم نازنین زهرام!مثه نی نی شما منم تو دل مامانمم!خوشحال میشم به ماهم سر بزنین باهم دوست بشیم!!!


به روی چشم ببخشید فعلا اینترنتم قطعه بزودی بهتون سر میزنم
مهدي
29 مرداد 91 10:27
آبجي سلام
عيدتون مبارك


مرسی داداش مهدی ببخشید اینترنتم قطع شده دیر به دیر سر میزنم
باران قلنبه
3 شهریور 91 19:48
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی.
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا



به روی چشم

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 21:17
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مادر آیاتای
19 شهریور 91 23:45
الهی چه دختر شناگری.چه جای قشنگیه. دوست دارم برم.من عاشق طبیعتم.همیشه به گردش و تفریح باشید عزیزم.


مرسی عزیزم حتما بیاین خوشحال میشم
مامان خورشید
20 شهریور 91 12:22
همیشه خوش و سلامت باشید و به گشت و سفر. از عکس ها که معلومه چه جای قشنگیه. خدا پدربزرگ و مادربزرگتون رو رحمت کنه.
مهدي
24 شهریور 91 18:50
ابجي زودبيا مطلب بنويس دلمون تنگ شده
عطیه
26 شهریور 91 19:12
چه جای با صفاییعکسای نازنین زهرام خیلی نازن


ممنونم
مامان گلی
29 شهریور 91 10:04
تو ای زیباتر از خورشید زیبا تو ای والاترین مهمان دنیا بدان آغوش من باز است شروع کن یک قدم باتو , تمام گامهای مانده اش با من روزت مبارک
مهدي
2 مهر 91 3:50
سلام آبجي
چرا مطلب جديد نميزاريد؟


سلام خوبی یه خورده درگیر امتحانات و کلاسها بودم به زودی مطالب جدید میزارم
مامان ساجده
12 آذر 91 15:50
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد
http://ninimod.niniweblog.com
تا پنج شنبه مهلت داره



رای داده شد
مامان درسا
28 آذر 91 2:04
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون


به روی چشم
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:39
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:48
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
بابای امیر علی
20 فروردین 92 17:07
سلام دوس دارید با پسرم لینگ کنید .بعدا ز لینگ کردنش بهمون خبر بدید تا شما رو هم لینگ کنیم متشکر
سمیرا
10 اردیبهشت 92 13:40
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
مادر آیاتای
3 مرداد 92 10:42
مامان و بابا پس کجایید که از دخترمون چیزی نمی نویسید و عکسی نمیزارید دلمون وا شه؟ تنبلی نکنید خب. رمز جدیدمون رو براتون خصوصی میزارم.
سمیرا
10 شهریور 92 0:16
وایییی مامانی دلمون برا دختر گلت تنگ شده . چرا پس وبلاگشو آپ نمیکنی ؟


مامان بابای الیسا
3 اسفند 92 0:28
سلام به دوست مهربون و خوش قلبم که اینهمه به ما لطف داری عزیزم و از داشتن چنین دوستهایی به خودم میبالم عزیزم من هر کامنتی که از دوستهام برسه رو تایید میکنم و باعث افتخارمه حالا شاید نیومده باشه والا امکان نداره عزیزم بازم ممنونم که به ما سر میزنی و لطف داری دختر گلتو ببوس هزار تاااااااااااااااا تازه چرا پست جدید نمیزاری دوستم تا دختر گلتو بیشتر ببینیم
ماما و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت من فقط میخواستم به الیسا جون بگم که بیمعرفتی نکردم وسر قولم بودم و بهش سر زدم اما امان از این وضع خراب اینترنتها شما خودتون به بزرگیتون ببخشید دیگه ,آخه من یخورده تنبلم و وقتی میخوام عکسهای نازی رو آپ کنم از حوصلم خارج میشه و کم تحملم سعی میکنم چند تا پست بزارم
مامان صفورا
5 تیر 93 8:58
عزیزم کارتون انگلیسیه اسمش پپاپیگ peppa pig هست سی دیشو من ندیدم جایی باشه اما از اینترنت می تونی دانلود کنی عاااالیه کارتونش از دست نده
دختر آسموني
17 تیر 93 9:30
سلام من مامان آسمان هستم و خوشحالم كه به وبلاگتون سر زدم. آسمان يكسالشه. خوشحال ميشم به وبلاگ دخترم سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين.
دختر آسموني
17 تیر 93 9:30
انشااله هميشه خوش باشين.